Klicka på bilderna för att dem ska förstoras | Till bloggens startsida?


Hej och välkommen till Cornelias galleri!
Här kan du kika runt lite som du själv vill! Du kan leta dig runt med hjälp av länkarna ovan! Hoppas du hittar nåt som du gillar och njuter av bilderna! Om du har frågor kan du mejla till:[email protected] Eller så skriver du en liten kommentar till min blogg corneliiaa.webblogg.se

Vem är då Cornelia?
Jag heter Cornelia Wahlberg. Jag bor i Borlänge i dalarnas län. Jag är född 1995 så jag är 14år nu. Mina största intressen är fotografera, konst av olika slag, spela musik, Skrivande, skapande, bloggdesign och brottning! Jag går i 9:an på högstadiet med inriktningen blandad indrottsklass och därefter inriktat på brottning. Jag bor i en enkel villa med min familj. Min mamma min pappa och min bror! Vi har två hundar, Bosse och Lemmy! Två st golvmoppar! ;} Deras ras heter bichon havanais. 

Obs!
Ingen kopiering är tillåten! Då görs en anmälan!

Kram Cornelia!

RSS 2.0